تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 - 18:33
کد خبر : 9432

گیلان در کشتی آزاد می‌تواند روی سکو برود

گیلان در کشتی آزاد می‌تواند روی سکو برود

جارستان-رئیس هیأت کشتی گیلان با بیان اینکه تیم کشتی این استان در رشته فرنگی نسبت به آزاد ضعیف است، گفت: در رشته آزاد حرف برای گفتن داریم و می‌توانیم روی سکو برویم. نقی هدایتی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی کشور در منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۲ تیم فرنگی

جارستان-رئیس هیأت کشتی گیلان با بیان اینکه تیم کشتی این استان در رشته فرنگی نسبت به آزاد ضعیف است، گفت: در رشته آزاد حرف برای گفتن داریم و می‌توانیم روی سکو برویم.

نقی هدایتی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی کشور در منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۲ تیم فرنگی از استان‌های خراسان شمالی، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، گیلان، هرمزگان، همدان و یزد در رشته فرنگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۱۰ تیم در دسته آزاد کشتی افزود: استان‌های قزوین، خراسان رضوی، گیلان، مرکزی، زنجان، اردبیل، سیستان و بلوچستان، قم، آذربایجان غربی و کیش در دسته آزاد با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیأت کشتی گیلان با بیان اینکه با تقسیم‌بندی انجام شده این مسابقات به صورت سه منطقه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: طبق تقسیم‌بندی فدراسیون منطقه «الف» کرمانشاه، منطقه «ج» استان فارس و منطقه «ب» گیلان است که میزبان این مسابقات را به‌عهده دارد.

وی با اشاره به کیفیت برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی کشور تصریح کرد: کیفیت مسابقات تاکنون بسیار خوب بوده و باید از مدیر عامل منطقه آزاد انزلی که کشتی را مورد حمایت قرار داده و میزبانی این دوره از مسابقات را نیز به‌عهده گرفته، قدردانی می‌کنیم.

هدایتی از حضور نفرات برتر مسابقات کشتی مذکور به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: نفرات نخست و دوم هر اوزان به اردوی تیم ملی و مرحله انتخابی دعوت می‌شوند و پس از آن به مرحله نهایی تیم ملی راه می‌یابند.

وی با اشاره به قدرت تیم گیلانی متذکر شد: تیم گیلان در رشته فرنگی نسبت به آزاد ضعیف بوده اما در رشته آزاد می‌توانیم روی سکو برویم.

رئیس هیأت کشتی گیلان با اشاره به حضور فردین معصومی کشتی‌گیر باسابقه کشور در مسابقات مذکور یادآور شد: فردین معصومی به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد گیلان در این مسابقات حضور دارد که از قبول مسؤولیت وی به عنوان سرمربی‌گری تیم کشتی آزاد استان قدردانی می‌کنیم.

مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی کشور از ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه جاری در مرکز همایش‌های منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

 خبرگزاری فارس،

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.